• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه توسعه می یابد

رئیس کمیسیون بودجه و حقوق شورای اسلامی شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: فاز اول تراموای شهری ارومیه با صرف اعتبار 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی می شود.

مهار حاشیه نشینی با تکمیل کمربند سبز در ارومیه

اسلام آباد، علی‌آباد، حسین‌آباد حاجی پیرلو، وکیل آباد، کوی لاله سالار، قره باغ و روستاهای الواج و دیگاله از مناطق حاشیه ‌ای ارومیه به شمار می روند، 25هزار نفر تا کنون طبق برنامه پنجم توسعه در حاشیه ارومیه ساماندهی شده اند همچنین در 7 ماه پایانی سال91، با افزایش ساخت و سازهای حاشیه شهر ۷۵۰ هکتار به محدوده شهر اضافه شده است. ...

در کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه؛ روزانه 130 راس دام ذبح می شود

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه  از ادامه عملیات اجرایی کشتارگاه جدید صنعتی ارومیه با رفع مشکل اعتباری آن تا پایان امسال خبر داد.

ارومیه به عنوان هفتمین شهر برتر ایران انتخاب شد

براساس تحقیق سازمان ملل بر روی وضع شهرهای جهان که نتیجه آن در مجله الکترونیکی این سازمان منتشر شده است،  تبریز به عنوان اولین و ارومیه به عنوان هفتمین شهر زیبا و توسعه یافته ایران اسلامی معرفی شده است.

زنان به جهت تأثير بخشي در جامعه بيشتر مورد هجمه فرهنگ غربي هستند

عضو شوراي اسلامي شهر اروميه گفت: موفقيت مردان در جامعه مديون زنان تلاشگر در خانواده است اگر بتوانيم جايگاه زنان را به خوبي به تصوير بكشيم زنان در جامعه پيش از پيش احساس هويت و شخصيت خواهند كرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه؛ شهر ارومیه نیازمند ۱۵ ایستگاه آتش‌ نشانی است

به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان نمونه و اهدای درجه به آنان در رستوران الغدیرشهرداری  ارومیه برگزار شد.

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی؛ نردبان 53 متری سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه رونمایی شد

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، نردبان 53 متری  سازمان آتش نشانی با حضوراعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی و جمعی از شهروندان در میدان انقلاب ارومیه رونمایی شد.


اجرای فاز دوم عملیات تبدیل سوخت کارخانجات تولید آسفالت به سیستم مکانیزه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه اعلام کرد:  فاز دوم عملیات تبدیل سوخت کارخانجات تولید آسفالت به سیستم مکانیزه در حال اجرا است.

وب سایت چهار زبانه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه راه اندازی شد

وب سایت چهار زبانه معاونت اقتصادی  و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه به آدرس سایت الکترونیکی www.investment.urmia.ir راه اندازی شد.

در ماه مبارک رمضان؛ 745 نفراز دوره های آموزشی نماز و امر به معروف و نهی از منکر بهرمند شدند

در طول ماه مبارک رمضان ؛ 745 نفراز کارکنان شهرداری ارومیه از دوره های آموزشی نماز و امر به معروف و نهی از منکر در محل مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری بهرمند شدند.

پیام تسلیت شهردار ارومیه در پی درگذشت حجاج ایرانی در منا

شهردار ارومیه طی پیامی درگذشت حجاج بیت الله الحرام در حادثه تلخ منا را به هموطنان و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی شفای عاجل برای مجروحین حادثه را از خداوند متعال مسئلت کرد.

اولین379380381382383384386388389390391392393انتها
دی ان ان