• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

واژگونی یک دستگاه کامیون در جاده شهید کلانتری و برخورد کامیون دیگری با آن

راننده یه دستگاه کامیون واژگون شده در جاده شهید کلانتری که در میان اتاقک متلاشی شده آن گرفتار شده بود توسط آتش نشانان خارج شد.

حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل پارک ائلرباغی تاعذرخواهی رسمی دولت فرانسه از مسلمانان جهان

در شورای شهرارومیه تصویب شد؛ حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل پارک ائلرباغی تاعذرخواهی رسمی دولت فرانسه از مسلمانان جهان

انگشتر تنگ دردسرساز شد

در پی مراجعه حضوری پسری 18 ساله به ایستگاه مرکزی آتش نشانی مبنی بر گیر کردن انگشتر تنگ در انگشتش و تورم و درد شدید آن گروه نجات وامداد بی درنگ عملیات رهاسازی را آغاز کردند.

پیام شهردار ارومیه در محکومیت توهین هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام (ص)

بار دیگر تیغ تیز استکبار و اسلام ستیزی از آستین به اصطلاح، مهد دموکراسی و آزادی بیان بیرون آمد و پیامبر مهر و دوستی، حضرت محمد (ص)، را آماج توهین‌هایی قرار داد تا به خیال خام خود چهره نورانی فخر زمین و زمان را لکه دار کند. اما از این غافل است که اگر محمد (ص) نبود، زمین و زمانی وجود نداشت که این یاغیان این‌چنین سخن بگویند.

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی: میدان امام (ره) در سال 94 وارد فاز اجرایی می شود

رییس شورای اسلامی استان ازسرگیری دوباره آغازعملیات اجرایی طرح بزرگ میدان امام (ره) ارومیه بعد از دو دهه تعلل در سال 94 توسط شهرداری ارومیه خبر داد.

اهم برنامه های عمرانی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه در سال 94 تشریح گردید

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه اهم برنامه های عمرانی و توسعه ای سازمان برای سال آتی را تشریح و از برنامه ریزی برای اجرای پروژهای عمرانی پیشنهادی و درج آن در بودجه سال آینده خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: دليل عقب ماندگی فرهنگی شهر ارومیه نداشتن نقشه راه است

 همزمان با رشد تدریجی شهر ارومیه در یکی دو دهه اخیر، نیازهای شهری شهروندان نیز به مراتب بیشتر شد بطوریکه اداره شهر را با مشکل جدی مواجه کرد. تغییر شاخصهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، ظهور تمایل به قانون گرایی و حقوق شهروندی و جامعه مدنی، مشکلات تامین هزینه، تامین اداره شهر، رشد جمعیت، آلودگی هوا، مشکل حمل و نقل شهری، بهینه نبودن سیستم شبکه...

ستارپور تاکید کرد: لزوم نصب برچسب معاینه فنی برروی خودروهای شهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از سیاست های شورا اسلامی و شهرداری شهر ارومیه در سال 94، تجهیز و نوسازی و توسعه ناوگان حمل نقل عمومی است.

طی سال جاری صورت گرفت؛ نقاشی دیواری 2500 متر مربع از دیوارهای مدارس

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه اعلام کرد: طی سال جاری  15 هزار متر مربع  از دیوار های فرسوده و بد منظر شهری رنگ آمیزی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: تحقق 80 درصدی بودجه 93 شهرداری ارومیه

رئیس کمسیون عمران، برنامه ریزی و حمل نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از تحقق 80 درصدی بودجه 93 شهرداری ارومیه تا پایان سال جاری خبر داد.

تقدیر از عملکرد سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه

مدیر عامل اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریهای کشور از عملکرد شایسته سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: بودجه 94 شهرداری ارومیه بر پایه نگاه فرهنگی بسته می شود

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس شهرداری ارومیه،  100 طرح وبرنامه فرهنگی در سال 94 اجرا و افتتاح خواهد شد.

گزارش تریبون آزاد شهرداری ارومیه

اطلاع از نظرات شهروندان ضمن افزايش راندمان کاري مجموعه مديريت شهري، موجب مشارکت حداکثري مردم در امور جاري شهر مي‌شود و آگاهي از مشکلات و مسائل شهر از زبان شهروندان بهترين راه حل مشکلات شهري است.

با حضور شهردار ارومیه برگزار می شود؛ نشست سالیانه مدیران عامل شرکتهای پیمانکاری فضای سبز استان

نشست سالیانه مدیران عامل شرکتهای پیمانکاری فضای سبز استان آذربایجان غربی با حضور شهردار ارومیه برگزار می شود.

اولین443444445446447448450452453454455456457انتها
دی ان ان