• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جشن شکوفه ها: ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه است

شهردار ارومیه در جشن شکوفه های شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است

مهندس دوستی به عنوان مدیر مسئول برنامه ريزي و هماهنگي سومين همايش ادواري رؤساي شوراهای اسلامی استانهاي سراسر كشور انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اروميه: سومين همايش ادواري ر‍‍ؤساي شوراي اسلامي استانهاي سراسر كشور كه در 29 و 30 مرداد ماه سال جاري به ميزباني شهر اروميه برگزار می شود. مهندس دوستی به عنوان مدیر مسئول  برنامه ريزي و هماهنگي این همایش انتخاب شدند.

ستارپور؛رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست:شهروندان به عنوان مالکان شهر در زمینه بهبود بهداشت محیط شهری و اجرای طرح ها و برنامه ها نقش تعیین کننده ای دارند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از شورای اسلامی شهر ارومیه، ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست  گفت :شهروندان به عنوان صاحبان و مالکان شهر در زمینه بهبود بهداشت محیط شهری و اجرای طرح ها و برنامه ها نقش تعیین کننده ای دارند و عدم همکاری و همراهی آنان هرگونه طرح و برنامه ای را متوقف و اجرای آن را با مشکل مواجه می سازد.

شهردار ارومیه اعلام کرد: اهدای خون سالم و ارتباط مستقیم آن با سلامت جامعه

شهردار ارومیه گفت:  شهر ارومیه در راستای رسیدن به یک شهر سالم ، سبز و مجهزبه فناوری‌های نوین  در افق 1405 نیازمند جامعه سالم از طریق اهدای خون مستمر است .

شهردار ارومیه در جمع مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه شهرداری ارومیه: روابط عمومی ها نماد آشکار یک سازمان است

شهردار ارومیه در جلسه ای که با حضور مسئولان روابط عمومی های سازمانهای شهرداری ارومیه برگزار شد گفت: روابط عمومی ها نماد آشکار و چشم بینای یک سازمان هستند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: خواستار بررسي و طراحي راههاي دسترسي جدید به محلات کنار پل شهید بهشتی را شدند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: پرویز جلیلی ،رییس شورای اسلامی شهر طی نامه ای از شهر دار ارومیه خواستار بررسي و طراحي راههاي دسترسي  جدید به محلات  کنار پل  شهید بهشتی را شدند.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه؛اهداف کلی تاسیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:  دکتر پیری رییس  مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه اهداف کلی تأسیس  این مرکز را عنوان کرد و گفت: اهداف کلی تأسیس این مرکز مدیریت طرح های پژوهشی و مطالعاتی به منظور ارائه نظرهای کارشناسی و مشورتی به هیأت رئیسه،اعضاء و کمیسیون های شورای اسلامی شهر است که در چهارچوب فرصت ها و...

سید هادی ذاکر، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه: توجه ویژه شورای اسلامی شهر به ورزش های همگانی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به اینکه در سایر شهرهای کشور برای انجام ورزش های همگانی مکان یابی صورت گرفته باید در شهر ارومیه نیز به منظور بسترسازی لازم به عمل آمده و امکانات آن ایجاد شود.

شهردار ارومیه در دیدار عیدانه با کارکنان عنوان کرد: تلاش کنید بهانه ای دست سودجویان ندهید

به مناسبت عید سعید فطر، شهردار ارومیه با کارکنان دیدار عیدانه نمود. در این دیدار، محمد حضرت پور شهردار ارومیه ضمن گرامیداشت عید سعید فطر و نیز تقدیر از تلاش های کارکنان و کارشناسان شهرداری ارومیه گفت: امروز تلاش ها و زحمات شما عزیزان برای همگان مشخص شده است و نشان داده اید که با همت والای خود از شأن و جایگاه شهر ارومیه دفاع کرده اید پس بایدتلاش...

شهردار ارومیه: شاه‌کلید توسعه شهر ارومیه وحدت مسئولان و مردم است

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه، اظهار داشت: کارکنان شهرداری تلاشگران عرصه خدمت بوده و تلاش شبانه روزی کارکنان واحدهای اجرائی دور از چشم مردم نبوده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: انشاء الله روزی برسد که شورای شهر بتواند بر مدیریت واحد شهری نظارت داشته باشد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: حسین بخشایش نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اختیارات و ظرفیت های شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

افتتاح پروژه ای دیگر در شهر زیبای ارومیه: تقاطع میرزای شیرازی نیز افتتاح شد

با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و جمعی از شهروندان ارومیه‌ای، تقاطع غیرهمسطح میرزای شیرازی در ارومیه با 150 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی: از تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری ارومیه تقدیر می نمایم

استاندار آذربایجان غربی گفت: در دو سال اخیر، شهر ارومیه با تغییرات عمده عمرانی، فرهنگی و زیباسازی مواجه بوده است که همه حاصل تلاش ها و خدمات شهرداری ارومیه و دستگاه های اجرایی بوده است.

رییس شورای نامگذاری شهر ارومیه: ضوابط حاکم بر نامگذاری معابر ، میادین ، خیابانها ، کوچه واقع در شهر و تغییر نام آنها

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،دکتر علیزاده امامزاده رییس شورای نامگذاری شهر ارومیه ضوابط و معیارهای نامگذاری که شوراها می بایست به آنها توجه داشته باشندرا تشریح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: ضرورت تشکیل شورایارها با هدف شناسایی مشکلات محلات

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ، روح الله حضرتپور  عضو هیت رییسه  شورا ی اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای تحقق،تشویق و ترغیب مردم در امور شهری با هدف شناسایی مشکلات محلات تشکیل شورایارها در سال جاری امری ضروری است.

نائب رییس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر:تجهیز بلندگو در پارک‌ها و میادین شهر به منظور پخش اذان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه مبین نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای نصب و تجهیز بلندگو‌های پخش اذان در پارک‌ها و میادین شهر ارومیه توسط شهرداری استعلام شده تا دستگاه‌های مناسب تهیه شود که به صورت پایلوت در برخی از مناطق شهر نصب خواهد شد.

کاشت 17هزار و 362 بوته گل در حاشیه تقاطع غیرهمسطح میرزای شیرازی

پروژه تقاطع غیر همسطح میرزای شیرازی ارومیه با هدف حذف تقاطع های همسطح در رینگ داخل شهری، تکمیل رینگ کمربندی و تسهیل و روان سازی ترافیک شهری در حال اجرا است در همین راستا ایجاد فضای سبز و چشم انداز زیبا در حاشیه این پروژه عظیم شهری ازاولویت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه است در این خصوص مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه...

پیام تشکر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از حضور پروشورمردم در راهپیمایی عظیم روز قدس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس تشکر و قدردانی کردند.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ختم قرآن کریم با حضور شهردار و معاونان شهرداری ارومیه

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ختم قرآن کریم با حضور مردم مومن و روزه دار شهر ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

اولین458459460461462463465467468469470471472انتها
دی ان ان