• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ارومیه اعلام کرد: آمادگی سازمان اتوبوسرانی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ارومیه از سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبو س رانی شهرداری ارومیه در روز اول مهرماه برای دانش آموزان خبر داد.

ریل های توسعه عمرانی شهر ارومیه بنا شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ایجاد تقاطع های غیر همسطح در شهر ها به ویژه کلانشهرها یکی از راه های کاهش گره های ترافیکی و بهبود وضعیت حمل ونقلی است که می تواند سبب تسهیل در تردد وسایل نقلیه از طریق تصحیح شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی در شهر ها شود  و در این راستا  تاکنون چندین تقاطع غیر هم سطح نظیر...

کسب مقام سوم تیم شنای شهرداری ارومیه در مسابقات بین باشگاهی

تیم شنای شهرداری ارومیه در بین باشگاه های شهرستان ارومیه به مقام سوم دست یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه این مسابقات که با حضور 12 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، و جوانان در سالن های استخر هفت تیر و شهرداری ارومیه برگزار شد، تیم شنای شهرداری ارومیه توانست به مقام سومی دست یابد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت منطقه کوهنورد در حال انجام است

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان کوهنورد (کشتارگاه) خبر داد.

مهندس حاجیلو عضو شورای شهر ارومیه: امسال ۴ فرهنگسرای جدید از سوی شهرداری ارومیه افتتاح می‌شود

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:مهران حاجیلو در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به رویکرد شهرداری ارومیه در توجه به موضوعات قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: مقرر شده است خانه های روشن با همکاری طلاب جوان برای ترغیب کودکان به خواندن نماز در مساجد راه اندازی شود.

دکتر علیزاده، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی ارومیه شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان جامعه مدنی ، روحیه مشارکت و همکاری رادر مردم ایجاد می کنند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:دکتر علیزاده رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی ارومیه گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان جامعه مدنی ، روحیه مشارکت و همکاری رادر مردم ایجاد می کنند

چهارمین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای استان در نقده برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : چهارمین نشست مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای سراسر استان به ریاست لطیفه مبین در سالن کنفرانس فرمانداری شهر نقده برگزار گردید.

طرح جامع تفصیلی شهرارومیه از 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

طی اواخر سال90 شورای عالی معماری و شهر سازی ایران الحاق 800هکتار از اراضی خارج از شهر به محدوده شهر ارومیه را تصویب کرد که بر اساس این مصوبه در این محدوده که شامل مناطق دو ، سه و بویژه یک ارومیه است قرار شد 27تعاونی با اعلام آمادگی و تحویل اسناد به کمسیون ماده پنج شهرداری این طرح را هرچه زو دتر اجرایی کنند در این باره با مهندس «عادل...

در سال 95صورت می گیرد؛ ارتقاء سرانه فضای سبز ارومیه از 10 به 12 متر مربع

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: سرانه فضای سبز شهر ارومیه تا سال 95 به بیشتر از 12 مترمربع  ارتقاء خواهد یافت.

شهردار ارومیه در جمع انبوه سازان ساخت ساز: شهرداری ارومیه توان اجرایی خود را نشان داده است

جلسه هم اندیشی شهردار ارومیه با انبوه سازان ساخت ساز با حضور مهندس بخشایشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه، مهندس عباسی شهردار منطقه یک و جمع کثیری از مهندسان پیمانکار شهرداری ارومیه برگزار شد.

برگزاری دومین جشنواره انگور با حضور 50 هزار نفری

با حضور 50 هزار از هموطنان عزیز، اختتامیه جشنواره انگور به اتمام رسید. به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه دومین جشنواره انگور به مدت 4 روز به میزبانی شهر ارومیه در دهکده ساحلی چی چست برگزار گردید.

با حضور مقامات شهری و استانی صورت گرفت؛ برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواراه انگور در ارومیه

دومین جشنواره 4 روزه انگور با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری آذربایجان غربی با شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه با برگزاری مراسم اختتامیه در دهکده ساحلی چی چست ارومیه  به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره انگور در ارومیه برگزار شد

دومین جشنواره انگور در ارومیه با هدف معرفی آداب و رسوم سنتی منطقه در ارتباط برداشت و استحصال انگور و ظرفیت‌های گردشگری استان به مسافران داخلی و خارجی با حضور مقامات استانی و شهری در دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار شد.

همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) صورت گرفت؛ افتتاح ساختمان حسینیه شهدای شهرداری ارومیه

همزمان با میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ساختمان حسینیه شهدای شهرداری ارومیه در زمینی به مساحت 146 متر مربع  واقع در خیابان نور ارومیه افتتاح شد.

برگزاری دوره آموزشی عکاسی و فیلمبرداری در روابط عمومی با حضور استاد فرهنگ صفایی پور

در راستای تصمیم شهردار محترم ارومیه در نشست روابط عمومی های واحدهای تابعه شهرداری ارومیه دوره آموزشی 24 ساعته عکاسی و فیلمبرداری در روابط عمومی با حضور مربی برجسته استاد فرهنگ صفایی پور از  مدرسان دانشگاه و  انجمن سینمای جوان برگزار گردید.

معاون عمرانی شهرداری ارومیه: ایجاد آرامش و امنیت ترافیکی مهم ترین هدف احداث پروژه های عمرانی است

معاون عمرانی شهرداری ارومیه گفت: صد درصد پیشرفت فیزیکی باندهای تندروی رینگ اصلی شهر ارومیه به طول 32 کیلومتر با اتمام طرح واحد مجموعه رینگ ها و کریدورهای شهرارومیه  تامین خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی وحمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه :پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز تنها راه کاهش حاشیه نشینی است

حاشیه‌نشینی یکی از چالش‌های ارومیه است که از آن با نام‌هایی چون اسلام‌آباد یاد می‌شود به طوریکه ۲۵ هزار نفر تا کنون طبق برنامه پنجم توسعه در حاشیه ارومیه ساماندهی شده اند همچنین در 7 ماه پایانی سال91، با افزایش ساخت و سازهای حاشیه شهر ۷۵۰ هکتار به محدوده شهر اضافه شده است و مناطق اسلام‌آباد،...

برگزاری دومین جشنواره انگور در شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،دومین جشنواره انگور که با همّت استانداری آذربایجان غربی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه از 18 لغایت 21 شهریور ماه سال جاری در دهکده ساحلی چی چست برگزار می گردد.

اولین454455456457458459461463464465466467468انتها
دی ان ان