• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه واحدها، رعایت الگوی مصرف برق در بین کارکنان

شهردار ارومیه با ابلاغ بخشنامه ای از کلیه واحدهای تابعه خواست تا در رعایت الگوی مصرف برق تلاش بسیاری انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: محور حرکتی شهرداری ارومیه را پیشتکاری، تلاش، تعامل و گفتمان مدیریتی دانست

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، اعضای شورای اسلامی از شهردار ارومیه و شهرداران مناطق چهارگانه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها با تقدیم لوح و یک جلد کلام الله مجید در جلسه علنی شورا تجلیل بعمل آوردند.

گزارش آخرين وضعيت تقاطع غير همسطح ابوذر

به گزارش روابط عمومي به نقل از کنترل پروژه معاونت فني و عمراني از آخرين وضعيت پروژه مذکور احداث رمپ جهتي B2 توسط پيمانکار محترم در حال احداث مي باشد و عرشه B1 نيز در مرحله کشش کابل بوده و با شروع عمليات خاکريزي پشت کوله ها توسط سازمان خدمات موتوري امکان بهره برداري از عرشه B1 در روزهاي آتي ميسر خواهد گرديد.

گزارش آخرين وضعيت از تقاطع غیر همسطح ميرزاي شيرازي

به گزارش روابط عمومي به نقل از کنترل پروژه معاونت فني و عمراني آخرين وضعيت پروژه مذکور به شرح زير ميباشد. عمليات ساخت عرشه اعم از Line نمودن قطعات مدول ها و lift کردن قطعات به بالاي عرشه و نصب آن در حال اجرا بوده و درقسمتي از عرشه آرماتور بندي صورت مي گيرد و عمليات قرنيز در حال انجام است و در دو سمت رمپ تقاطع جدول گذاري پروژه طبق طرح سيويل صورت...

تجلیل شورای اسلامی شهر ارومیه از شهردارتلاشگر ارومیه و شهرداران مناطق به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: اعضای شورای اسلامی از  شهردار ارومیه و شهرداران مناطق چهارگانه  به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها  با تقدیم لوحی  و یک جلد کلام الله مجید در جلسه علنی  شورا تجلیل بعمل آوردند.  



شهرداری ارومیه برگزار می كند: مسابقه اینترنتی بمناسبت «ماه رمضان، ماه بهار قرآن»

اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه مسابقه اینترنتی ماه رمضان، ماه بهار قرآن را به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار می كند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: خدمات رسانی به مناطق کم توسعه شهر دستور کاری شورا و شهرداری

پرویز جلیلی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه به طور گسترده طرح‌های عمرانی، بهسازی و فرهنگی در مناطق پایین شهر انجام می‌گیردگفت: آسفالت ریزی، جدول گذاری، زیرسازی، احداث و پوشش کانال به تعداد هفت فقره، احداث سه پارک محله ای، نصب بتن پلاک در پیاده روها، ایجاد مبلمان شهری، آزادسازی معابر منطبق با طرح تفصیلی، ساماندهی...

تیم ملی سامبو و کامبت سامبو جمهوری اسلامی ایران با حمایت شورای شهر و شهرداری ارومیه به مقام سوم مسابقات آسیایی ازبکستان دست یافت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه سرپرست تیم ملی سامبو و کامبت سامبو جمهوری اسلامی ایران گفت:تیم ملی سامبو و کامبت سامبوی کشورمان در مسابقات تاشکند که با حضور تیم هایی از 28 کشور آسیایی در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو گروه برادران و خواهران تشکیل شد به مقام سوم دست یافت.

حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: مشارکت مردم،مهمترین عوامل مؤثر در فرآیند توسعه شهری و محلی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر  از مهمترین عوامل مؤثر در فرآیند توسعه شهری و محلی مشارکت مردم دانسته و گفت: البته عدم مشارکت مردم می تواند از موانع جدی بر سر راه توسعه یافتگی محسوب گردد. برای مشارکت فعال ،آگاهی و توانا سازی آحاد مردم جامعه ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه: بهره برداری از پروژه میرزای شیرازی در 22 تیرماه سالجاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه از بهره برداری 3 تقاطع غیر همسطح در سالجاری خبر داد.

مراحل اجرايي احيای درياچة اروميه با مصوب هیات دولت آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه :دکتر محمدی نمايندة شورا ی اسلامی شهر در کميته راهبری ستاد ملی احيای درياچه اروميه گفت: با دستور جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ايران، مراحل اجرايي احيای درياچة اروميه با اجراي راهکارهای 24 گانه مصوب هیات دولت آغاز می شود .

ذبح روزانه 130 راس دام در کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه از ذبح سالانه بیش از 32 هزار راس دام زنده اعم ازبزرگ و کوچک در سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری ارومیه خبر داد.

به مناسبت هفته قوه قضائیه، شهردار ارومیه از مدیر کل دادگستری استان تقدیر به عمل آورد

به مناسبت هفته قوه قضائیه، شهردار ارومیه با اهداء لوح سپاس از زحمات و تلاش های مدیر کل دادگستری استان و نیز کارکنان آن تقدیر به عمل آورد.

برگزاری جشن بزرگ ایتام و اکرام در شهرداری ارومیه

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شهرداری ارومیه با مشارکت ستاد مردمی ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) در یک اقدام خیرخواهانه و با برگزاری جشن ایتام و اکرام برای یاری رساندن به نیازمندان و فقیران اقدام نمود.

فعالیت 167 باب غرفه میوه فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار شهرداری ارومیه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌ بار شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر 167باب غرفه میوه فروشی در میدان بزرگ میوه و تربار شهرداری ارومیه مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

طبل استقبال ازماه مبارک رمضان در شهر ارومیه به صدا در می آید

مدیر عامل سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری ارومیه اعلام کرد: آیین معنوی  و سنتی استقبال ازماه مبارک رمضان توسط طبل همزمان با آغاز ماه رحمت ونزول قرآن در پارک ائللر باغی ارومیه به صدا در می آید.

اولین461462463464465466468470471472473474475انتها
دی ان ان