• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در آستانه عید غدیر خم؛ کلنگ ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به زمین خورد

کلنگ ساخت تقاطع غیر همسطح آذربایجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، جمعی از مقامات عالی شهری و شهروندان ارومیه ای در آستانه عیدغدیرخم به زمین زده شد.


همزمان با عید غدیر خم، جشنواره والیبال محلات ارومیه برگزار می شود

مسئول امور ورزش شهروندی و محلات شهرداری ارومیه از برگزاری جشنواره والیبال محلات ارومیه با حضور 200 تیم والیبال از محلات مختلف در سالن شهید آهندوست ارومیه همزمان باعید غدیر خم خبر داد.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد: بیش از هزار ایستگاه پارک در ارومیه مکانیزه می شوند

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه اعلام کرد:  1050 ایستگاه پارک با نصب 200 پارکومتر مکانیزه می شوند.

آموزش فرهنگ شهروندی در 15 مدرسه شهر ارومیه ارائه می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه گفت: آموزش الفبای زندگی برای کودکان و نوجوانان و آشنایی با مفاهیم شهر و شهروندی در محلی همچون مدرسه می تواند سبب ارتقاء فرهنگ عمومی شود.

همزمان با عید سعید غدیر خم؛ کلنگ میدان آذربایجان به زمین زده خواهدشد

همزمان با عید سعید غدیر خم؛  کلنگ میدان آذربایجان با حضور مقامات عالی کشوری، لشکری و شهروندان ارومیه ای  با برگزاری مراسمی به زمین زده خواهد شد.

با اهداء لوح از سوی فرماندهی نیروی انتظامی، از شهردار ارومیه تقدیر به عمل آمد

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح از زحمات و تلاش های شبانه روزی مهندس محمد حضرت پور شهردار ارومیه تقدیر به عمل آورد. 

بازدید سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه

فرمانده نیروی انتظامی کشور از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه بازدید به عمل آورد.

شهردار ارومیه با حضور در برنامه زنده سلام روز به خیر شبکه جهانی جام جم؛ سال گذشته شهر ارومیه میزبان 800 هزار گردشگر سلامت بود

شهردار ارومیه گفت:  هم اینک شهر ارومیه به یک شهر توریستی در حوزه گردشگری سلامت در سطح کشور تبدیل شده است.

خطری چون آبهای سطحی و سیل متوجه تقاطع های غیرهم سطح همچون امامت نیست/ میانگین عمر مفید تقاطع های غیر همسطح بیش از 50 سال است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ایجاد تقاطع های غیر همسطح در شهر ها به ویژه کلانشهرها یکی از راه های کاهش گره های ترافیکی و بهبود وضعیت حمل ونقلی است که می تواند سبب تسهیل در تردد وسایل نقلیه از طریق تصحیح شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی در شهر ها شود  و در این راستا  تاکنون چندین تقاطع غیر هم سطح نظیر...

وجود دو هزار و 500 هکتار منطقه حاشیه نشین در آذربایجان غربی

براساس گزارش سازمان ملل سکونت های غیر رسمی ( حاشیه نشینی ) چالش اصلی هزاره سوم معرفی شده است و طبق آمار از هر 6 نفر یک نفر در سکونت گاههای غیر رسمی زندگی می کنند که در صورت ادامه این روند اگر دولتها برنامه ایی برای این موضوع نداشته باشند تا سال 2030 حدود دو میلیارد نفر از جمعیت شهر نشین دنیا در این سکونت گاهها زندگی خواهند کرد.

شهردار ارومیه درآئین افتتاح دومین جشنواره مهارت نه گفتن به مواد مخدر :شهرداری ارومیه نگاه ویژه ای به کاهش آسیب های اجتماعی در شهر دارد

شهردار ارومیه اعلام کرد: در راستای  کاهش آسیب های اجتماعی در شهر ارومیه، امسال بودجه اعتباری حوزه فرهنگی و اجتماعی  شهرداری از رقم 3میلیارد به30 میلیارد تومان ارتقاء یافت.

دومین جشنواره مهارت نه گفتن به مواد مخدر در ارومیه آغاز به کار کرد

همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، دومین جشنواره مهارت نه گفتن به مواد مخدر و فرهنگ سازی جهت پیشگری از اعتیاد با حضور مقامات لشکری و کشوری در ارومیه آغاز به کار کرد.

آمادگی شهرداری ارومیه برای رفع آب گرفتگی معابر شهر

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری شهرداری ارومیه اقدامات لازم را جهت رفع آب گرفتگی معابرشهر در دستور کار قرار داده است.

برگزاری دومین جشنواره« مهارت نه گفتن به مواد مخدر و فرهنگ سازی جهت پیشگری از اعتیاد»

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، دومین جشنواره« مهارت نه گفتن به مواد مخدر و فرهنگ سازی جهت چیشگری از اعتیاد» در ارومیه برگزار می شود.

 

بارش اولین باران پاییزی در ارومیه

همزمان با بارش رحمت الهی دراستان وهمچنین  شهر ارومیه که بنا به اعلام کارشناسان هواشناسی در این ایام بی سابقه اعلام گردید و موجب خرسندی اهالی شهر ارومیه شد و این بارش ها موجب آبگرفتگی برخی شهری از جمله میدان امامت شد که این آبگرفتگی ها نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

نصب جی پی اس (GPS) برروی خودورهای شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه اعلام کرد: سیستم موقیعت یاب اتوماتیک جی پی اس (GPS) بر روی  ماشین آلات سبک و سنگین به منظور آنالیز لحظه ای عملکرد نیروها و تجهیزات نصب شد.

افتتاح مرکز کنترل ماهواره ای (GPS) همراه با تکمیل ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مرکز کنترل ماهواره ای (GPS)، همراه با تکمیل ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

اولین452453454455456457459461462463464465466انتها
دی ان ان