• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ظالمان و دشمنان اسلام

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  نیز در چهارمین همایش نقش نهضت عاشورا در انقلاب اسلامی با بیان اینکه  قیام كربلا باید برای همه مسلمانان الگو باشد، گفت: مسلمانان جهان باید از امام حسین(ع)، نحوه زندگی كردن را بیاموزند چرا كه ایشان در طول زندگی خود در برابر ظلم ظالمان ایستادگی كرده و ظلم را قبول نكرد و زندگی با...

چهارمین همایش نقش نهضت عاشورا در انقلاب اسلامی برگزار شد

همزمان با ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، چهارمین همایش نقش نهضت عاشورا در انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان و فعالان عرصه های مختلف از كشور تركیه در ارومیه برگزار شد.

طی ایام ماه محرم و صفر صورت می گیرد؛ برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در شهرداری ارومیه

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان امام حسین(ع)، مراسم پرفیض زیارت عاشورا طی ایام مام محرم و صفر در واحدهای  تابعه شهرداری ارومیه برگزار می شود.

بهترین راه حل کاهش ترافیک؛ آموزش فرهنگ ترافیک است

ترافیک یک واژه شناخته شده بین المللی است و در قوانین به مجموعه عبور و مرور وسائط نقلیه و اشخاص و حیوانات در راهها اطلاق می گردد .ترافیک از سه عامل تشکیل می شود این عوامل عبارتند از انسان ، راه ، وسیله نقلیه و چنانچه هر یک از عوامل سه گانه نباشد اصولا مساله ای بنام ترافیک وجود نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه خبرداد: اختصاص 90 هکتار زمین برای حذف مشاغل مزاحم شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از اختصاص 90 هکتار زمین برای حذف مشاغل مزاحم شهری در شهر ارومیه خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهردای ارومیه خبر داد: انجام 1441 آزمایش در آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: توجه به پژوهش و استفاده از فناوری های نوین در انجام پروژه ها یکی از مهمترین راهکارها برای حل مشکلات عمرانی است.

توصیه های ایمنی سازمان آتش نشانی به هیأتهای عزاداری

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارومیه در توصیه هایی به هیات های عزاداری اباعبدالحسین (ع) باید و نبایدهای ایمنی را برای پیشگیری از حوادث احتمالی ارائه کرد.

استفاده از توان سازمان های مردم نهاد (NGO) درارتقاء توانمندی زنان استان

رئیس مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی استفاده از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد (NGO) و مراکز آموزشی در ارتقاء توانمندی زنان استان و تحکیم بنیان خانواده را بسیار مهم ارزیابی کرد.

پنجمین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد

پنجمین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی با حضور اعضاء در شهر سلماس برگزار شد.

تقدیر معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از شهردار ارومیه

دکتر هادی بهادری، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی طی حکمی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مهندس محمد حضرت پور، شهردار ارومیه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته بین مردم تبلور واقعی عزم ملی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه بر استفاده از ظرفیت بانوان کارآفرین در ارومیه تاکید کرد.

پرواز فلامينگوها بر فراز شهر عاشقان واليبال

جشنواره پرواز فلامينگوها بر فراز شهر عاشقان واليبال در سالن خانه جوان اروميه (شهيد باکري) با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه، جمعي از مسئولين و مديران استان و اجتماع عظيم مردم، هواداران و تماشاگران اروميه برگزار شد .

اولین450451452453454455457459460461462463464انتها
دی ان ان