• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛ آسفالت 2/5 میلیون متر مربع از معابر شهر ارومیه

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه پاک سازی محیط زیست و تفکر افزایش کیفیت محیط زیست را از اولویت های مدیریت شهری شهرداری ارومیه عنوان نمود.

در صورت تایید؛ کیوسک های جدید روزنامه فروشی در سطح شهر ارومیه نصب خواهد شد

شهر ارومیه بعنوان یکی از بزرگترین شهرهای کشور تعداد زیادی از انواع کیوسک ها را در خود جای داده است و در این راستا براي بهبود وضعيت دكه هاي مطبوعاتي كه نمودي از وضعيت فرهنگي اروميه هستند از سال گذشته مطالعه جایگزینی کیوسک های موجود با کیوسک های با طرح های نو و شکیل توسط معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه شروع و در حال حاضر منتظر تصویب در شورای شهر...

ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: طی سال جاری اعتباری به میزان یک میلیون و 320 هزار تومان به عنوان سرانه هزینه های طراحی و اجرای پروژ ه های عمرانی برای شهرارومیه اختصاص یافته است.

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛ آموزش 7 هزارو 674 کودک در پارک ترافیک شهرداری ارومیه

مدیر پارک ترافیک شهرداری ارومیه  اعلام کرد: از ابتدای سال جاری 7 هزارو 674 کودک  در رده سنی 4 تا 12 سال در پارک ترافیک شهرداری ارومیه آموزش های ترافیکی لازم را دیدند.

نماسازی نماهای اصلی و جانبی ساختمان شرط اصلی صدور گواهی پایان کار

معاون شهرسازی و معماری شهردار ارومیه گفت: هم اینک مطالعات طرح ساماندهی ورودی های شهر ارومیه در دستور کار مدیریت مطالعات و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ارومیه قرار گرفته و ترتیبات اولیه جهت صدور مجوز مطالعات مذکور داده شده است.

با حضور شهردار ارومیه و اعضای هیئت مدیره دانشگاه ، سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد

با حضور شهردار ارومیه، مسئولین و اعضای هیئت مدیره و دانشگاه صنعتی ارومیه، مراسم تودیع و معارفه دکتر میرزایی و دکتر رضا زاده برگزار شد.

29 خرداد ارومیه شهر بدون زباله

فرهنگ سازی پیش نیاز و تضمین کننده برنامه های مدیریت پسماند بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و تا زمانی که فرهنگ صحیح تولید و نحوه انباشت و جمع آوری و تفکیک زباله در بین مردم نهادینه نشود، ارائه خدمات و انجام وظیفه مدیریت پسماند آنطور که باید و شاید با موفقیت همراه نخواهد بود مگر با همکاری شهروندان عزیز که ما را در رسیدن به این اهداف یاری نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه: اسکان مسافران تابستانی دردهکده ساحلی چی چست

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: در طول تعطیلات تابستانی دهکده ساحلی چی چست ارومیه پذیرای مسافران تابستانی است.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه: نصب 200 پارک متر مکانیزه درهسته مرکزی ارومیه

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه از ایجاد و راه اندازی مرکزکنترل ترافیک در آینده نزدیک در شهر ارومیه خبر داد.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري ارومیه: معابر اصلي شهر به صورت مكانيزه نظافت مي شود

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري ارومیه اعلام کرد: هم اینک معابر اصلي سطح شهر ارومیه توسط 7 دستگاه جارو مکانیکی به صورت مكانيزه رفت و روب مي شود .

استاندار آذربایجان غربی : خدمت به محرومان و مستضعفان از جمله اهداف و اولویت های نظام اسلامی است

استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق محروم و کم برخوردار ارومیه با تقدیر از تلاشهای کارکنان شهرداری ارومیه در ارائه خدمت به مناطق محرم گفت: تلاش برای خدمت به محرومان و مستضعفان از جمله اهداف و اولویت های نظام اسلامی است که امیدواریم با همت مردم و مسئولان دیگر شاهد وجود مناطق محروم و کم برخوردار در استان...

رئیس شوراهای اسلامی آذربایجان غربی: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی نتیجه همت شهرداری ارومیه است

رسول اصغرزاده در مراسم افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق کمتر برخوردار ارومیه که در محل باند پایین بلوار خاتم‌الأنبیاء پارک صفا برگزار شد، اظهار داشت: در چنین روزهای پرفیضی جا دارد که ابتدا میلاد با سعادت حضرت مهدی‌ موعود(عج) را تبریک بگوییم.

شهردار ارومیه در جمع مردم شریف و شهید پرور ارومیه: اجرای پروژه های فرهنگی و عمرانی ،حاصل تلاش های شبانه روزی کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه است

محمد حضرت‌پور ،شهردار ارومیه در مراسم افتتاح سه پارک محله‌ای در مناطق کمتر برخوردار ارومیه که در محل باند پایین بلوار خاتم‌الأنبیاء پارک صفا برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی با این سرعت حاصل زحمات شبانه روزی کارکنان و کارگران تلاشگر شهرداری ارومیه است.
اولین462463464465466467469471472473474475476انتها
دی ان ان