• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اصغرزاده : تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از مهمترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر ارومیه است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  به نقل از خبرنگار ایرنا رسول اصغرزاده عضو هیت رییسه شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی استان  گفت: پیش از تشکیل این نهاد مردمی بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرداری ها به صورت بودجه جاری و ۳۰ درصد به صورت بودجه عمرانی اختصاص می یافت که با روی کار آمدن شوراهای شهر این...

عملكرد سازمان زيباسازي شهرداری ارومیه در بوستان گوللرباغي

سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه یکی از سازمان های موثر و ارزشمند در سطح شهری است که با اقدامات خود در زمینه های مختلف همچون نقاشی، مبلمان شهری، نصب المان ها و چراغانی شهر و پروژه ها توانسته بر زیبایی شهر ارومیه بیفزاید.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذر بایجان غربی

به منظور تبریک و تعاملات فی مابین در جهت همکاری و توسعه ارائه خدمات به شهروندان در زمینه های مختلف و و مرتبط اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی دیدار نمودند.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مدیر کل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذر بایجان غربی

اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در دیداری با مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذر بایجان غربی مهندس اسکندری به منظور تبریک و تعاملات فی مابین در جهت  همکاری وتوسعه ارائه خدمات به شهروندان در زمینه های مختلف و مرتبط به گفتگو پرداختند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبرداد: منطقه و محله بندی ششگانه پیشنهادی شهر ارومیه

  جلیلی رییس شور ای اسلامی شهر ارومیه گزارش توجیهی منطقه بندی شش گانه شهر ارومیه ومحله بندی  پیشنهادی آن با مشخصات مناطق ، نواحی و محلات خبرداد.   

راه اندازی سامانه تحت وب جمع آوری آمار و عملکرد مناطق

به نقل از کارشناس نرم افزار سازمان آمار و فناوری اطلاعات، فاز اول سامانه تحت وب جمع آوری آمار و عملکرد مناطق همراه با آموزش سامانه مذکور به اتمام رسید.

تاکید نایب رئیس شورای شهر ارومیه بر مشارکت بانوان در طرح های فرهنگی و اجتماعی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار حضور موثر و فعال بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شد.

جلسه پیگیری جمع آوری وانت بارهای عامل ایجاد سد معبر

جلسه ای با حضوراحمدزاده، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری ،شکری،مدیر خدمات شهری منطقه چهار و سماوری آذر سرپرست ناحیه پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه یک ،در رابطه با جمع آوری وانت بارهای عامل ایجاد سد معبر در ساختمان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیـه: احترام به کارگران وظیفه آحاد جامعه به ویژه کارفرمایان است

احترام به کارگران وظیفه آحاد جامعه به ویژه کارفرمایان است و بوسه زدن پیامبر اسلام به عنوان شخص اول هستی بر دستان کارگر نشان دهنده جامعیت نگاه اسلام به موضوع کار و کارگر است.

27 خرداد ماه امسال- آغاز بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان (حضور 17 تيم خارجي)

بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان از 27 خرداد لغایت اول تیرماه در مسیر استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار مي شود.

یدالله کارگرپیشه،سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: مسئولان با حمایتهای خود نشان داده اند که برای والیبال ارومیه اهمیت خاصی قائلند

پیشکسوت والیبال کشور و ارومیه خواستار اجرای برنامه هایی هدفمند، ایده های نو و سر آغاز فصلی جدید برای والیبال ارومیه در سال جدید است. والیبال قدرتمند آذربایجان غربی و شهر ارومیه در 50 سال اخیر نقطه اتکای جوانان این استان بوده و همواره با جذابیت خاصی که برای مردمان آن داشته، جوانان را به سوی میدان های ورزشی کشانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: توجه به مناطق حاشیه‌‌ای ارومیه در سال 93

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مناطق حاشیه‌ای ارومیه در سال 1393 در اولویت قرار گرفته است. در اطراف شهر مناطقی از جمله وکیل‌آباد، علی‌آباد، حسین‌آباد و غیره وجود دارد که از نظر وسعت با شهرهای کوچک برابر هستند.

برگزاری جلسه فرهنگ سازی ترافیک شهری با حضور مسئولین شهرداری و نیروی انتظامی

جلسه هماهنگی و فرهنگ سازی ترافیک شهری در شهر ارومیه با حضور سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راه استان، سرهنگ سعیدی رئیس پلیس راهور استان، مهندس ذاتی معاون ترافیکی شهرداری و رکاب مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه در تاریخ 15/2/93 برگزار شد.

بازدید رییس واعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاران داخلی وخارجی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ رییس واعضای شورای اسلامی شهر  از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه های  سرمایه گذاران داخلی وخارجی در شهرارومیه ازجمله پروژه های اوریاد،پروژه مشارکتی رودکی با حضورنماینده شرکت خانه سازی و پیمانکاران ترک و ایرانی بازدید بعمل آوردند.

نائب قهرمانی تیم شمشیربازی شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ برتر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، درجلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار گردید،آقایان مصطفی میلانی(عضو هیئت رئیسه شمشیربازی استان آذربایجان غربی)،علی نجف زاده(دبیر هیئت شمشیربازی استان) و محمد ستارپور (رئیس هیئت شمشیربازی ارومیه و عضو شورای اسلامی شهر ارومیه) کاپ نائب قهرمانی تیم شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ...

عضو شورای شهر ارومیه: آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارد

مبین، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیر ساخت هر نوع سازندگی و نوسازی مطرح است که رسالت سنگینی را عهده دار است.

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سایت محل دفن و کارخانه کمپوست

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهمراه  ستارپور، محمدی، حاجیلو اعضای شورای اسلامی شهر از سایت دفن زباله در نازلو بازدید کردند.

اولین468469470471472473475477478479480481482انتها
دی ان ان