• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دارنده عنوان «برترین مخترع زیر 20سال جهان» مدال طلای اختراعات جهان را به استاندار آذربايجان غربي اهدا نمود

سجاد یعقوبی دانشمند جوان ماكويي و دارنده عنوان «برترین مخترع زیر 20سال جهان» که مدال طلای اختراعات جهان در بخش پزشکی در مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس در سال 2013 را از آن خود کرده است طی دیداری با سعادت استاندار آذربايجان غربي مدال طلای خود را به ايشان اهدا کرد.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام سیّد مهدی قریشی به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدت و خدمات شایسته و انقلابی حجت الاسلام حسنی، با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

در جلسه شوراي ترافيك شهرستان اروميه عنوان شد: تاكيد فرماندار اروميه بر ثبت و نگهداري اقدامات عمراني به انجام رسيده در جهت تسهيل امور ترافيكي

فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان  با اشاره به كارهاي انجام شده در راستاي ساماندهي ترافيك و حمل ونقل بويژه احداث تقاطعهاي غير هم سطح خواستار ثبت و ضبط اين اقدامات و نگهداري براي مطالعه دردانشگاههاي صنعتي و عمران و مهندسي شد.

با حکم استاندار آذربایجان غربی: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد

با حکم استاندار آذربایجان  غربی دکتر هادی بهادری به عنوان سرپرست  معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد .

با حضور استاندار آذربایجان غربی: محمد حضرت پور، بودجه پیشنهادی سال 93 شهرداری ارومیه را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد

شهردار ارومیه، بودجه 1000 میلیارد تومانی سال 93 شهرداری ارومیه را تقدیم شورای اسلامی شهر ارومیه کرد.

رسول اصغر زاده قائم مقام هیئت والیبال استان آذربایجان غربی شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد، رسول اصغرزاده حکم قائم مقام هیئت والیبال استان آذربایجان غربی را از رئیس هیئت دریافت کرد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت زیباسازی شهر اقدامات قابل قبولی انجام داده است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در گفتگویی با تشریع عملکرد 6 ماهه اول سالجاری گفت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در اجرای سیاست های کلی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه اقدام به اجرای آبنمای صخره ای در پارک ها، نصب چراغ های بارانی بر روی درختان، رنگ آمیزی جداول سطح شهر، کاشیکاری یادمان شهید باکری، تحویل و نصب پلاک به ساختمان ها و...

دیدار فرماندار واعضای کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه

به گزارش روبط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: این دیدار با حضور فرماندار شهرستان ارومیه ،شهردار ارومیه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و ارومیه،معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری وجمعی از کارشناسان و صاحب نظران با موضوع طرح مسائل و مشکلات و مصوبات...

برگزاری دوره آموزشی قوانین جدید راهنمایی و رانندگی توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه برای رانندگان

سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در جهت بالا بردن سطح آگاهی رانندگان خود اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی قوانین جدید راهنمایی و رانندگی کرده است .

فراخوان نورپردازی

سازمان زیباسازی در نظر دارد نورپردازی های تقاطع های شهید بهشتی پل قویون، میثم، امام علی (ع)، مادر را به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید.

شهردار ارومیه در جمع معاونان و مدیران مطرح نمود: امروز نگاه مردم به شهرداری ارومیه متفاوت تر از سالهای گذشته است

محمد حضرت پور که در جمع معاونان و مدیران شهرداری ارومیه سخنرانی می کرد، گفت: امروز نگاه مردم به شهرداری متفاوت تر از سالها گذشته است و این نشان از توجه و انتظارات بیش از پیش مردم را نشان می دهد.

آمادگی 174 ماشین‌آلات برای برف‌روبی و نمک‌پاشی شهر ارومیه

عربعلی بهمن‌خواه در گفتگویی اظهار داشت: آغاز زود هنگام و سنگین نزولات جوی در شهر ارومیه نسبت به سال‌های گذشته، سازمان خدمات موتوری ارومیه شهرداری را بر آن داشت تا به منظور تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان نسبت به تجهیز ادوات خودروی خود اقدام کند.

آمادگی 174 ماشین‌آلات برای برف‌روبی و نمک‌پاشی شهر ارومیه

عربعلی بهمن‌خواه در گفتگویی اظهار داشت: آغاز زود هنگام و سنگین نزولات جوی در شهر ارومیه نسبت به سال‌های گذشته، سازمان خدمات موتوری ارومیه شهرداری را بر آن داشت تا به منظور تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان نسبت به تجهیز ادوات خودروی خود اقدام کند.

رئيس كميسيون سرمايه گذاري، گردشگري شوراي اسلامي شهر اروميه: ايجاد زير ساخت های لازم برای جذب سرمايه گذار و گردشگران

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه "ذاکر "رئيس كميسيون سرمايه گذاري، گردشگري گفت:ايجاد زير ساخت هاي لازم را يكي از عوامل ضروري براي جذب گردشگران و سرمايه گذاران می باشد.

رییس كميسيون بودجه و امور حقوقي شوراي اسلامي شهر اروميه: مقدمات برنامه ريزي و رسيدگي به بودجه شهرداري

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: دكتر پيري،رئيس كميسيون بودجه و امور حقوقي شوراي اسلامي شهر اروميه از مقدمات برنامه ريزي و رسيدگي بودجه شهرداري در صحن شورا در موعد پيش بيني شده خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه عملیات زمستانی

روز دوشنبه مورخه 16/10/92 کارگاه آموزشی عملیات زمستانی با شرکت قریب به 100 نفر از کارشناسان و مدیران حوزه های خدمات شهری با حضور شهردار محترم، رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر و معاون خدمات شهری و مدیران عامل سازمان های آتش نشانی، زیبا سازی، مدیریت پسماندها و خدمات موتوری در محل فرهنگسرا و مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری برگزار گردید.

دکتر پیری:مقدمات تنظيم بودجه سال 93 در مجموعه شهرداري اروميه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه دکتر پیری، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه، ازمقدمات تنظيم بودجه سال 93 در مجموعه شهرداري اروميه خبرداد.

عملكرد نه ماهه كميسيون عالي معاملات شهرداري تشریح شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،مهندس فتاحي عملکرد نه ماهه كميسيون عالي معاملات شهرداري را مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت: در كميسيون عالي معاملات شهرداري اروميه و مناطق و سازمان هاي تابعه در نه  ماه سال جاري 104 مورد كميسيون معاملات و مناقصات برگزار گرديداست.  
اولین474475476477478479481483484485486487488انتها
دی ان ان