• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهندس فتاحي: شوراي چهارم به دنبال توسعه اروميه است

عضو شوراي اسلامي شهر اروميه اعلام كرد:شوراي چهارم با برنامه هاي كوتاه،ميان و بلند مدت در مديريت شهري، موانع و مشكلات را شناسايي مي كند و گام هاي مؤثري را براي رفع آن بر خواهد داشت.

شهرداری ارومیه از فرماندهان نیروی انتظامی تجلیل کرد

به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و به پاس گرامیداشت تلاشهای شبانه روزی سبزپوشان در ایجاد امنیت اجتماعی، شهرداری ارومیه در آئینی از فرماندهان انتظامی استان آذربایجان غربی تجلیل کرد.

به مناسبت گرامیداشت 7 مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی: از آتش نشانان شهرداری ارومیه تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت 7 مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی، شهردار ارومیه از آتش نشانان تلاشگر و زحمتکش تجلیل به عمل آورد.

مدیر سرمایه گذاری شهرداری ارومیه منصوب شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با توجه به اهمیت و جایگاه سرمایه گذاری در پیشرفت توسعه شهری، جایگاه دفتر سرمایه گذاری به مدیریت سرمایه گذاری طی حکمی از سوی شهردار ارومیه ارتقاء یافته و بنا به گزارش همین منبع با توجه به سوابق و فعالیتهای صادق خاتمی به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری ارومیه معرفی گردید.

اهم فعالیت های اداره حقوقی شهرداری ارومیه

رئیس اداره حقوقی شهرداری ارومیه در گفتگویی با اشاره به عملکرد خود گفت: اداره حقوقی شهرداری ارومیه در اجرای طرح دعاوی بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و دفاع از دعاوی مطروحه بر علیه شهرداری ارومیه در محاکم حقوقی و جزایی (بدوی و تجدید نظر) فعالیت می نماید.

بنا به گزارش رئیس دفتر شهردار، شش ماهه اول سال 92 پرکارترین سال شهرداری ارومیه بوده است

بنا به گزارش روابط عمومی به نقل از رئیس دفتر شهردار ارومیه، با توجه به ثبت نامه های وارده و صادره در مدت زمان مذکور به تعداد 2504 بوده که در این اثنا، تمامی نامه ها از طریق حوزه مدیریت شهری مورد بررسی و جوابیه لازم  ارسال گردیده است.

نصب دستگاه های کارتخوان طرح پیاده روی سنجی

100 دستگاه کارتخوان طرح پیاده روی سنجی در شهر ارومیه نصب می شود. بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از رئیس دانشگاه صنعی ارومیه تاکنون 10 دستگاه کارتخوان طرح پیاده روی سنجی در مناطق مختلف شهری ارومیه نصب شده و در صدد آن هستیم با همراهی و همکاری شهرداری ارومیه و شورای اسلامی شهر تعداد این دستگاهها را به 110 مورد برسانیم.

اصغرزاده عضو شوراي اسلامي شهر اروميه: شوراي شهر در كنار نداهاي خير خواهانه باقي خواهد ماند

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اروميه :اصغرزاده از آمادگي شوراي شهر اين شهرستان براي انجام و ادامه كارهاي خير خواهانه با مجمع خيرين سلامت استان خبر داد.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه اعلام كرد: جذب سرمايه گذار مهمترين اولويت شوراي شهر چهارم

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اروميه: نائب رئيس شوراي اسلامي شهر جذب سرمايه گذار،تكميل رينگ مياني،اجراي رينگ انتهايي و نيز راه اندازي خطوط BRT و مترو را اولويت مهم چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر اروميه اعلام كرد.

رئيس ‌شوراي اسلامي شهر اروميه: تعليم و تربيت يكي از بنيادهاي زندگي اجتماعي انسان است

به گزارش خبرنگار روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اروميه:  آيين بازگشايي مدارس شهر اروميه كه صبح دوشنبه در هنرستان فني عسگري برگزار شد جليلي با تبريك آغاز سال تحصيلي جديد به خانواده فرهنگيان ، دانش آموزان و همزماني با هفته دفاع مقدس در ايران اسلامي اظهار داشت :  اين دو مناسبت پيامي براي ما دارد افزود: پيام تقارن اين دو مناسبت اين است كه...

همکاری لشکر 64 و شهرداری ارومیه برای حل مشکل ترافیک

در پی دستور مقام معظم رهبری برای خروج پادگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از داخل به خارج از شهر و پس از انجام تمهیدات لازم ، لشگر 64 پیاده ارومیه پیشقدم اجرای دستور فرمانده معظم کل قوا شد.

تسریع عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهم‌سطح ارومیه

معاون فنی و اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه از تسریع عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهم‌سطح ارومیه خبر داد. داوود صالحی  اظهار داشت: عملیات زیرسازی پل پنجمین تقاطع غیر همسطح شهر ارومیه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حضرت پور: در شهرداری می مانم

 در پی دعوت جمعی از مسؤولان ، نخبگان، متخصصان، رسانه ها و مردم آذربایجان غربی از محمد حضرت پور، شهردار ارومیه، برای اعلام آمادگی جهت پذیرش استانداری آذربایجان غربی، وی با صدور بیانیه ای ، اعلام کرد که "به رسم وفاداری به آرای مردم" ، در شهرداری ارومیه ، ادامه خدمت خواهد داد.

تمرینات والیبال شهرداری ارومیه

ابراهیم وطن پرست که از مربیان بنام در این رشته ورزشی در سراسر کشور می باشد ، رعایت نظم ، انضباط و پرهیز از ورود به حواشی را دو نکته بسیار مهم و لازم الاجرا برای تیمش دانسته و رعایت آنرا الزامی دانست .

عملکرد اداره اموال و املاک شهرداری ارومیه تشریح شد

رئیس اداره اموال و املاک شهرداری کلانشهر ارومیه  ضمن تشریح عملکرد این اداره ، بر اهمیت والای تملک اراضی جهت بستر سازی و فراهم نمودن شرایط لازم برای انجام هرگونه عملیات عمرانی تاکید کرد
خیرالله ماهری ، عملکرد این اداره را به شرح زیر جهت اطلاع شهروندان اعلام کرد

رژه نيروهاي مسلح مستقر در استان آذربایجان غربی

استاندار آذربايجان غربي در مراسم سان و رژه نيروهاي مسلح مستقر در استان: مردمي بودن، اسلامي بودن و صلابت و آمادگي رزمي بالا سه خصوصيت برجسته نيروهاي مسلح نظام جمهوري اسلامي است/ اصل رهبري و امامت در نظام اسلامي يك ضرورت است/ نيروهاي مسلح آماده هستند تا در مسير نوراني و عاشورايي صيانت از ارزش هاي اسلام جانفشاني كنند

جلسه بررسي سكونت گاههاي غير رسمي شهرستان اروميه در فرمانداري برگزار شد

در اين جلسه كه صبح بيست و سوم شهريور ماه با حضور اعضا در محل سالن همايشهاي فرمانداري اروميه برگزار شد دكتر شريف نژاد ، فرماندار اروميه با اشاره به وجود سكونت گاههاي غير رسمي در حاشيه شهر اروميه و بيان دلايل پيدايش اينگونه سكونتگاهها به صورت موجز و علمي بيان داشت : اينكه ما به دنبال انكار اين موضوع باشيم درست نيست و بايد در عين قبول اين موضوع...
اولین481482483484485486488490491492493494495انتها
دی ان ان