• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حفظ و نگهداري؛ اولويت برنامه هاي استخر شهرداري اروميه

مدير استخر شهرداري اروميه گفت: استخر شهرداري اروميه در بين استخر هاي فعال در آذربايجان غربي،  رتبه اول را به دليل  كيفيت بالاي آب و خدمات دهي به شهروندان به خود اختصاص داده است.

حضور مديريت و كاركنان شهري اروميه در راهپيمايي روز قدس/طنین «فــــریــــادِ قــــدس» در سراسر ایران اسلامی + تصاوير

مديريت و كاركنان شهرداري اروميه همگان با ملت انقلابي ايران و مسلمانان جهان با شركت در راه پيمايي روز قدس فرياد انزجار خود را از ر‍‍ژيم صهيونيستي به گوش جهانيان رساندند.

نظام نامه برگزاری جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها در سال 95 ابلاغ شد

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها در سال 95 در محورهای "خدمات شهری" و "توسعه شهری" از سوی این سازمان با همکاری دفتر اسکان بشر ملل متحد (UN-HABITAT) در ایران خبر داد و گفت: نظام نامه برگزاری این جشنواره تهیه و به استانداری ها و شهرداری ها ابلاغ شد.

بهره برداري از اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر شهرداري اروميه

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه گفت:  اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه در رفیوژ خیابان شورا به زمین نشست.

ضرورت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: يكي از راه هاي تحقق يافتن اقتصاد مقاومتي، گام برداشتن شرکت‌ها و گروه‌های دانش‌بنیان در آن زمينه است.

اختصاص 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرها

برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت برای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها که در جلسه 19 خرداد ماه هیات وزیران به تصویب رسید از سوی دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.

مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) با حضور شهردار و کارکنان شهرداری ارومیه برگزار شد + تصاویر

مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در روز 22 رمضان با حضور شهردار و کارکنان شهرداری ارومیه از مسیر میدان انقلاب تا ولایت فقیه برگزار شد.

فرهنگسازي ركن اصلي توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي

امروزه آنچه که متخصصين حمل و نقل جهان برروي آن اتفاق نظر دارند، دستيابي به الگوي حمل و نقل پايدار در شهرهاست تا بتواند چشم انداز شهر سالم، آرام، داراي حمل و نقل سريع، ايمن و كارآمد براي عموم شهروندان را تامين كند.

راه اندازی سیستم voip در دو مجموعه جدید از شهرداری ارومیه

مدير عامل سازمان آمار و فن اوري اطلاعات شهرداري اروميه گفت:  سيستم voip  در سازمان خدمات موتوری و آتش نشانی شهرداري اروميه  با نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و دستگاه های سانترال با قابلیت های جدید نصب و راه اندازی  شد.

کتاب مجموعه مقررات جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها منتشر شد

کتاب مجموعه مقررات جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری ها که مطالب آن از سوی دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه شده، از سوی انتشارات این سازمان منتشر شد. .

نصب 100 مخزن تفکیک زباله با طرح جدید در ارومیه

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اروميه با اعلام خبر نصب 100 مخزن  تفکیک زباله با طرح جدید در ارومیه گفت: میزان جمع آوری زباله های طرح تفکیک زباله از مبدا نسبت به گذشته سه برابر افزایش رشد داشته است.

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته قوه قضائیه

شهردار ارومیه طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی، هفته قوه قضائیه را به تمامی دست اندرکارن پر تلاش این نهاد ارزشمند تبریک و تهنیت گفت.

ورود تجهیزات و خودروهای جدید به ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اروميه از تجهیز و نوسازی ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال خبر داد.

اولین386387388389390391393395396397398399400انتها
دی ان ان