• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و استعداد یابی بازیکنان در المپیاد ورزشی محله‌ها

شهردار منطقه یک غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان را یک رسالت دانست و گفت: در بودجه سال 95 برای رسیدن به این امر مهم ، برگزاری مسابقات در سطح محله‌ها در دستور کار قرار گرفت.

ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری گامي موثر در حذف حاشیه‌نشینی

یک عضو شورای شهر، برخورداری از امکانات رفاهی و خدماتی، فرصت‌های شغلی متنوع، کسب درآمد و وضعیت مطلوب شهرها از جمله دلایل اصلی حاشیه نشینی  دانست.

الزام 2000 راننده تاکسی ارومیه به نصب کارت شناسایی بر روی شیشه خودرو

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: از 5 هزارو128 دستگاه تاکسی، برای 2 هزار خودرو کارت شناسایی صادر شده است.

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اروميه گفت: تمدید پروانه رانندگان اتوبوس منوط به گذراندن دوره هاي آموزشي است

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اروميه گفت: كلاس هاي آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی ارومیه برگزار شد.

شهردار منطقه يك اعلام كرد: آغاز عملیات آسفالت معابر و خیابان های اصلی منطقه يك شهري اروميه

شهردار منطقه يك ازآغاز طرح آسفالت اساسی درسطح منطقه یک شهري اروميه  بر اساس ضرورت سنجی و با محوریت معابر و خیابان های اصلی خبر داد.

بررسی مطالعات سیستم ریلی شهری ارومیه در کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان

در دومین جلسه کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطالعات بهنگام سازی طرح جامع حمل ونقل شهر ارومیه و امکان سنجی سیستم های ریلی شهر ارومیه بررسی شد.

معاون امور شهرداری ها: در تدوین لایحه مدیریت شهری به ظرفیتهای قانون اساسی توجه نموده ایم

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه برای تدوین لایحه مدیریت شهری از ظرفیت های قانون اساسی استفاده شده، گفت: در قالب لایحه مدیریت شهری ظرفیت های موجود در قانون اساسی در زمینه مدیریت امور محلی شناسایی شده و اداره امور در محدوده و حریم شهر به مدیریت شهری سپرده شده است.

مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به کمک خبرنگاران حافظ محیط زیست می‌آید

انباشت زباله، نایلکس و آسیب رساندن به طبیعت از سوی برخی افراد ناآگاه، شادابی در دل طبیعت را به آزردگی خاطر تبدیل می‌کند.

اولین388389390391392393395397398399400401402انتها
دی ان ان