• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از سوی رئیس جمهور؛ اصلاحیه قانون شوراهای اسلامی ابلاغ شد

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

موفقیتی دیگر برای شهرداری ارومیه؛ شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداریها اصلاح می شود

بعد از تدوین و ارسال شیوه نامه اصلاح سرمایه گذاری و مشارکت شهرداریها در شهرداری ارومیه به وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور؛ سرپرست دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از بررسی اصلاحیه شیوه نامه جلب سرمایه گذاری و مشارکت های مالی شهرداریها در این سازمان خبر داد.

برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت برای حل معضل آلودگی هوای کلانشهرها تصویب شد

هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه 19 خرداد به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن بررسی گزارش معاونت اجرایی رییس جمهور درخصوص «برنامه کاهش آلودگی هوای کلانشهرها»، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت برای حل این معضل را تصویب و جهت اجرا به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد.

احداث فرهنگسراهای ارومیه با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی دینی

 دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فرهنگسراهای محله ای و فرهنگسراهای قرآن و عترت با هدف ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی در شهر ارومیه احداث شده است.

تجهیز مراکز معاینه فنی به دوربین های پلاک خوان

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: گام بعدی در زمینه مراکز معاینه فنی خودرو پس از اتصال آنها به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا)، تجهیز این مراکز به دوربین های پلاک خوان است.

میدان امام خمینی ارومیه به میدانگاه آئین‌های ملی مذهبی تبدیل می شود

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری ارومیه گفت: مجاورت میدان امام خمینی (ره) ارومیه با مسجد جامع و مسجد اعظم و قرار گرفتن آن در هسته تاریخی شهر ایجاب می‌کند تا این محل به میدانگاه اجرای آئین‌های ملی مذهبی تغییر کاربری یابد

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در ارومیه برگزار شد + تصاویر

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد با حضور مدیران وکارکنان شهرداری ارومیه، نماینده ولایت فقیه  در استان، نمایندگان مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم انقلابی ارومیه در مصلای ارومیه، حسینیه اعظم عاشقان ثارالله و نیز مسجد موسی بن جعفر(ع) ارومیه برگزار شد.

اطلاعیه آموزشی؛ آزمون دوره های حضوری کارکنان شهرداریهای استان به صورت اینترنتی برگزار می شود

آزمون دوره های حضوری کارکنان شهرداریهای استان آذربایجان غربی به صورت اینترنتی برگزار می شود.

درخواست مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه از شهروندان

به دنبال افزایش حادثه های آتش سوزی خودرو در ارومیه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی از شهروندان خواست تا موارد ایمنی را در این خصوص رعایت کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی در ارومیه توسعه می‌یابد

به گفته عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، افزایش تعداد شهرها و ترویج فرهنگ شهرنشینی، گسترش ترافیک شهری، توسعه سریع اقتصادی، افزایش مصرف انرژی در بخش‌های صنعتی از دلایل اصلی آلودگی هوا است.

سازمان اتوبوسرانی ارومیه نیازمند تخصیص یارانه بلیط

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: تخصیص نیافتن یارانه بلیط به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه، مشکلات این سازمان را مضاعف کرده است.

اولین389390391392393394396398399400401402403انتها
دی ان ان