• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون مرکزارتباطات شهرداری تهران: روابط عمومی ها در کیفی سازی زندگی مردم نقش بسزایی را برعهده دارند/ وجود فضای سبز و باغات سرسبز از ویژگی های بارز شهر ارومیه است

معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل کلان شهرهای کشور که به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار شد، روابط عمومی های را پلی بین مردم و مدیران عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه: روابط عمومی پیشانی هر سازمان است

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه در آیین گشایش بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور  بر نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی تاکید کرد.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه:هدف اصلی روابط عمومی ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان است

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در آیین گشایش بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، گفت: غایت هدف فعالیت‌های روابط عمومی ها برقراری ارتباط دوسویه  با مخاطبان و اقناع آنان است.

آغاز بیست و ششمین نشست مدیران کمیته روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور

بیست و ششمین نشست کمیته  مدیران روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور، با حضور مدیران روابط عمومی کلانشهرهای کشور و مسئولان استانی و شهری  در ارومیه آغاز بکار کرد.

جابجايي روزانه بيش از 188 هزار نفر از طريق ناوگان اتوبوسراني شهرداري اروميه

معاون حمل و نقل شهرداري اروميه  گفت: به طور متوسط، روزانه 188 هزار و 642 نفز از طريق ناوگان اتوبوسراني شهرداري اروميه در سطح شهر جابجا مي شوند.

دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات در سطح منطقه یک شهر اروميه برگزار مي شود

شهردار منطقه یک از برگزاري دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات سطح شهرداری منطقه یک با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در سطح منطقه یک خبر داد.

با اجرای لایحه مدیریت شهری دولت سبک، کوچک و چابک می شود

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورگفت: با تصویب و اجرای لایحه مدیریت شهری، آن دسته از وظایف دولت که جنس محلی دارند به مدیریت های محلی یعنی شهرداری ها وشوراها واگذار خواهد شد که دراین صورت دولت سبک، کوچک و چابک شده و می تواند به مسایل کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کشور بپردازد.

روزانه 15 هزار مسافر از پایانه مسافربری ارومیه جابه جا می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه‌گفت: روزانه 12 تا 15 هزار نفر مسافر به صورت متغیر از پایانه مسافربری شهرداری ارومیه به سایر شهرها جابه جا می‌شوند.

معاون برنامه ريزي شهردار اروميه خبرداد؛ ايستگاههاي هوشمند اشتراك دوچرخه در آستانه بهره برداري قرار دارد

معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه اعلام کرد: شهروندان می توانند از اواخر اردیبهشت همزمان با بهره برداری از سامانه هوشمند اشتراک دوچرخه در ارومیه از این دستگاه‌ها استفاده كنند.  

اختصاص 80 درصد بودجه 95 شهرداری ارومیه به پروژه های عمرانی

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 80 درصد بودجه‌ شهرداری ارومیه در سال جاری صرف اجرای پروژه‌های عمرانی می شود.

باند کندرو در بلوار امام علی (ع) با هدف کاهش ترافیک ساخته می شود

 شهردار منطقه یک گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان عمرانی در حوزه شهری، پروژه های عمرانی  درسطح منطقه یک با شتاب بیشتری در حال اجرا است.

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه خبر داد؛ ارومیه میزبان بیست وششمین نشست روابط عمومی های کلانشهرهای کشور

مدیرروابط عمومی وامور بین الملل شهرداری ارومیه از برگزاری بیست وششمین  نشست روابط عمومی ھای  شهرداری های کلانشهرهای کشور به مدت دو روز در ارومیه خبر داد.

انتخاب شهرداران 50 شهر بزرگ به مردم واگذار می شود

بر اساس پیش‌نویس لایحه مدیریت شهری از این پس شهرداران ٥٠ شهر بالای ٢٠٠ هزارنفر جمعیت با رأی مستقیم مردم انتخاب خواهند شد. در صورت تصویب نهایی این پیش‌نویس که تاکنون کمیسیون‌های تخصصی وزارت کشور و کمیسیون تخصصی دولت آن را تأیید کرده‌اند، انتخابات شهرداران این شهرها هم‌زمان با انتخابات شوراها برگزار می‌شود.
اولین391392393394395396398400401402403404405انتها
دی ان ان