• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه خبرداد: جشن 5 هزار سالگی ارومیه در ادیبهشت 95 برگزار می شود

محمد حضرت‌پور از برگزاری جشن 5 هزار سالگی ارومیه خبر داد و اظهار داشت: اردیبهشت ماه سال آینده جشن 5 هزار سالگی شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه عنوان کرد:توجه ویژه شهرداری ارومیه به توسعه صنعت گردشگری

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: باید به توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان غربی به ویژه در ایام نوروز نگاه ویژه کرد.

با همکاری مشترک ناجیان نبض زمین و شهرداری ارومیه از طرح احترام به طبیعت رونمایی شد

همزمان با برگزاری رزمایش رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی در ارومیه و با همکاری تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه از الصاق برچسب احترام به طبیعت و نریختن زباله به تاکسی ها رونمایی شد.

رونمایی از اقلام فرهنگی ستاد خدمات سفر نوروز 95 استان

همزمان با برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی در ارومیه، با حضور مسئولان استانی و شهری از اقلام فرهنگی ستاد خدمات سفر نوروز 95 استان در  محل ساختمان شهرداری ارومیه  رونمایی شد.

برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی آذربایجان غربی/ آمادگی کامل شهرداری ارومیه برای استقبال از نوروز

رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروزی آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه و دستگاه های مختلف اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.

افتتاح پرو‍ژه هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري اروميه / پيشنهاد شهردار اروميه مبني بر تدوين دايره المعارف مساجد اروميه

پروژه هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري اروميه با اعتباري بر 56 ميليارد ريال در مسجد امام حسن عسگري (ع) محله چهار بخش اروميه افتتاح شد.

آیین ها و مراسم چهارشنبه سوری در میان مردم آذربایجان غربی

چهارشنبه سوری ترکیبی است از دو واژه چهارشنبه و سوری در برخی از منابع به این موضوع اشاره شده است گه گویا چهارشنبه را به نوعی، نماد چهار فصل یا عناصر چهارگانه، (آب، باد، خاک، آتش) و سوری آن را به معنی سرخی می دانند، در بین زبان شناسان عقیده بر این است که سوری فارسی از صفت «سوریک» پهلوی گرفته شده است، که به معنی سرخ و میهمانی می باشد...

آماده باش سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در چهارشنبه آخر سال

به گفته شاد قوشچي، تمام ایستگاه های آتش نشاني شهرداري اروميه، تجهیزات  و نیروهای سازمان  در روز چهارشنبه سوری در حال آماده باش هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک: استقرار مرکز کنترل ترافیک در شهر ارومیه ضروری است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه از پیگیری های این معاونت جهت استقرار مرکز کنترل ترافیک شهر ارومیه خبر داد.

وزیر کشور: توجه به شهرداری ها از اولویت های سال 95 است

وزیر کشور توجه به شهرداری ها را از اولویت های وزارت کشور در سال 95 بیان کرد و اظهار داشت: در سال 94 به دلیل کمبود اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده رقم کمی اختصاص یافت و در شهرهای کوچک به دلیل رکود شدید، بخش ساختمان سازی شهرداری ها دچار زیان زیادی شدند.

شش شهر برتر در ارائه خدمات نوروزی به مسافران انتخاب می شوند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور گفت: به منظور انجام بهینه امور مربوط برای تسریع و تسهیل خدمات به مسافران نوروزی 6 شهر برتر در ارایه خدمات نوروزی شناسایی و معرفی می شوند.

شکوفه های زرد بیدمشک، فرا رسیدن بهار را در ارومیه نوید می دهد

بهارطبيعت درآذربایجان غربی به ویژه ارومیه با شکوفه دادن درختان بيدمشک به عنوان اولين شکوفه هاي نخستين روزهاي بهاري شروع مي شود و شکوفه کردن آن يادآورآغاز بهارو نوزايي طبيعت است، با برداشت شکوفه هاي بيدمشک، بازار و معابر لبريزازعطرروح انگيز و مطبوع شکوفه هاي زيباي آن مي شود.

قبولي در آزمون شهر شناسی؛شرط ورود رانندگان تاكسي به ناوگان تاكسيرانان اروميه

 مدير عامل سازمان تاكسي راني شهرداري اروميه گفت: آزمون شهرشناسی با هدف سنجش مهارت و توان و قابلیت رانندگان در شناسایی اماکن مهم خدماتی، بیمارستان ها و خیابان های اصلی شهر هر هفته روزهای پنجشنبه برای تاکسیرانان بدو ورود به ناوگان تاکسیرانی برگزار می شود.

در آستانه نوروز؛ شهردار ارومیه با شهروندان ساكن منطقه يك ديدار كرد

شهردار ارومیه به منظور رسیدگی به مطالبات وحل مشکلات شهروندی با شهروندان ساکن منطقه يك در محل دفتر مدير منطقه يك دیدار کرد

با حضور شهردار اروميه؛ مراسم عزاداري سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد

مراسم عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور شهردار،  مديران و كاركنان شهرداري اروميه برگزار شد.

شهردار ارومیه در دومین نشست روابط عمومی های شهرداری های استان عنوان کرد؛ روابط عمومي پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است

شهردار ارومیه در دومین نشست روابط عمومی های شهرداری های استان، روابط عمومي پل ارتباطی بین مردم و مسئولان  دانست.
اولین398399400401402403405407408409410411412انتها
دی ان ان