• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نایب رئیس شورای اسلامی شهر: ارومیه به شهری مهم در مبادلات اقتصادی منطقه تبدیل می شود

به گفته بخشایشی، کمیسیون سرمایه‌گذاری مشارکت و گردشگری برای اولین بار برابر نیازهای موجود در امر سرمایه‌گذاری با تهیه و تدوین سیاست‌های کلی شورای اسلامی شهر در دور چهارم تشکیل شده است.

شرح جزئیات بودجه 95 شهرداری ارومیه از زبان رئیس شورا

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: بودجه سال 95 شهرداری ارومیه به نسبت بودجه سال 94 افزایش اندکی داشته که البته بحث تحریم و تورم کشور را می توان عامل این افزایش دانست.

 

آماده باش سازمان اتوبوسرانی برای استقبال از مسافرین نوروزی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: تمام ناوگان اتوبوسرانی و پرسنل ستادی، نظارتی و فنی سازمان در ایام نوروز  به منظور خدمات دهی شایسته و درخور برای مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

فاز نخست یادمان شهید باکری نیمه اول سال ۹۵ در ارومیه افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: پروژه یادمان شهید باکری توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است و فاز نخست آن در نیمه اول سال ۹۵ در ارومیه افتتاح می‌شود. 

هشتمین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد

هشتمین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای آذربایجان غربی در شهرستان خوی برگزار شد.

شگفت انگیز بهترین کلمه ای است که در مورد تماشاگران ارومیه میتوان بکار برد

خوآن مانوئل سیچلو مربی تیم ملی والیبال در حاشیه دیدار شهرداری ارومیه و پیکان تهران گفت : تماشاگران ارومیه با تشویق های کم نظیر خود جوی بیاد ماندنی را در دیدارهای والیبال به راه می اندازند که در این مورد تنها کلمه شگفت انگیز را می توان بکار برد.

اولین جشنواره بانوی وزین اسلامی ایرانی در اروميه آغاز به كار كرد

اولین جشنواره بانوی وزین اسلامی ایرانی به همت امور بانوان شهرداری اروميه  در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  آغاز به كار كرد.

حاشيه نشيني نتیجه نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی غلط است

وزیر کشور حاشیه نشینی را از معضلات گریبانگیر کلانشهرها برشمرد و گفت : نظام بودجه ریزی و برنامه ریزی غلط منجر به انباشت و تراکم مشکلات اجتماعی، خدماتی و فرهنگی و در برخی مواقع عمرانی و امنیتی در حواشی کلانشهرها و شهرهای متوسط می شود.

قدردانی تشکل زیست محیطی از عملکرد شهرداری ارومیه در پاکسازی شهر از تبلیغات انتخابات

تشکل زیست محیطی ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای از عملکرد شهردار و کارکنان شهرداری ارومیه در پاکسازی شهر از پوسترها و نشانه های تبلیغات پس از انتخابات تقدیر کرد.

شهرداری ارومیه 3 پیکان 1 / وعده شهرداری ارومیه و پیکان در تهران

تیم والیبال شهرداری ارومیه  با شکست پیکان، تکلیف دومین فینالیست را به سومین دیدار در تهران کشاند.

تکلیف دومین فینالیست را به سومین دیدار کشاند.

پارک‌های بانوان ارومیه گسترش می‌یابد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  اعلام کرد: در حال حاضر پارک حلاوت کار واقع در نبش جاده دریا و کمربندی خاتم الانبیا(ص) از 70 درصد پیشرفت برخوردار است و به زودی عملیات ساخت مراکز خدماتی، فرهنگی و هنری پارک آغاز می‌شود.

گام‌های آخر برای بهره‌برداری کامل از تقاطع غیرهمسطح سرو

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو یکی از شاخص ترین پروژه‌های مدیریت شهری ارومیه است که ساخت آن مراحل پایانی را طی می‌کند.

اولین400401402403404405407409410411412413414انتها
دی ان ان