• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

همصدا با طنین صلابت و شکوه انقلاب اسلامی؛ شهردار ارومیه در راهپیمایی وحدت ‌بخش 22 بهمن حضور یافت

شهردارارومیه، به همراه معاونان، مدیران و کارکنان بخش‌ های مختلف شهرداری، همگام با حماسه وحدت ‌بخش شهروندان ارومیه ای، در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

تقاطع غير همسطح سرو ارومیه گشایش یافت

مطابق برنامه زمان بندی شهرداری ارومیه، تقاطع غیرهمسطح سرو با حضور استاندار آذربایجان غربی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه ، فرماندار شهرستان ارومیه و جمعی از مقامات استانی و شهری با هزینه كرد 600 میلیارد ریال در آستانه سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ؛2975 ميليارد ريال از پرو‍ژهاي هاي عمراني و خدماتی شهر اروميه افتتاح شد

به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي،2975 ميليارد ريال از پرو‍ژه هاي هاي عمراني و خدماتی شهر اروميه با حضور استاندار آذربایجان غربی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه،  فرماندار شهرستان ارومیه و جمعی از مقامات استانی و شهری به بهره برداری رسید.

تقاطع غير همسطح سرو امروز به بهره برداري مي رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اعلام كرد: مطابق برنامه زمان بندی شهرداری ارومیه، تقاطع غیرهمسطح سرو فردا 21 بهمن و در آستانه سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

تحقق درآمدهای پایدار شهری ارومیه با سیاست‌گذاری اصولی محقق می‌شود

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: رسیدن به درآمدهای پایدار شهری به منظور تامین هزینه‌های هنگفت شهرداری ارومیه باید توسط شورای اسلامی شهر به شکل اصولی سیاست‌گذاری شده و توسط شهرداری به مورد اجرا گذاشته شود

400 جایگاه تبلیغاتی رایگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه خبرداد: ایجاد 400  جایگاه تبلیغاتی رایگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 

یادداشت شهردار ارومیه به مناسبت دهه مبارک فجر؛ انقلاب بی مثال ایران اسلامی

انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 هم معادلات جهانی را بر هم زد. نظریه های سیاسی و جامعه شناختی معمول را به چالش کشید و دولت های استکباری را به شدت آشفته و غافلگیر کرد.

هدیه شهردار به عاشقان واليبال؛ بلیط بازی شهرداری ارومیه و پیکان رایگان می باشد

طبق دستور شهردار ورزش دوست شهر اروميه ، بلیط بازی تیم شهرداری ارومیه مقابل پيكان تهران رایگان می باشد.
اولین403404405406407408410412413414415416417انتها
دی ان ان